четвер, 19 березня 2015 р.

"Хатка для лисички". Заняття з математики та конструювання.

Завдання. Закріплювати у дітей навички кількісної та порядкової лічби в прямому та зворотному напрямку. Правильно формувати цифровий ряд, та закріплювати знання про цифри в межах 10. Удосконалювати вміння визначати наступне та попереднє число відносно заданого «сусідів числа». Продовжувати вчити задачі та приклади. Закріпи знання про властивості геометричних фігур та виготовлення з них будиночків. Розвивати аналітичне та логічне, творчі здібності, пам'ять, уяву. Виховувати інтерес до пізнавальної та логіко-математичної діяльності, бажання доводити розпочату справу до кінця.
Хід заняття
Вихователь. Діти, послухайте загадку. Я впевнена, що відразу зможете її відгадати.
Влітку - сірий, взимку - білий,
Полохливий, несміливий Попсує в городі грядку - Утікає баз оглядки.
Діти. Зайчик.
-         Молодці, правильно відгадали.
-         А де він живе?
Діти. У лісі.
Вихователь. Сьогодні ми з вами й вирушимо в ліс. їдемо, подивіться діти, щось ворушиться під ялинкою. Цікаво, хто ж тут може бути?(виходить зайчик і плаче).
Діти. Зайчику, чому ти плачеш?
Зайчик. Лисичка вигнала мене з хатинки і наказала більше не повертатись, а вже змерз. Може ви мені допоможете?
-         Ну що діти допоможемо.
-         Так.
-         Діти з якої казки цей Зайчик?
-         «Зайчикова хатка»
А чому лисичка вигнала Зайчика?
-         Тому що наступила весна і хатка лисички водою стекла. От вона і прогнала Зайчика з його хатинки.
-         Молодці. Давайте подумаємо як зможемо допомогти Зайчикові.
-         Може ми збудуємо для лисички нову хатинку, а вона віддасть зайчику.
-         Діти, а з чого будемо будувати хатинку?
-         З дерева.
-         А для того,  щоб везти матеріал ми візьмемо машину.
-         Ну що їдемо далі.
-         Діти, хто це під деревом сидить?
-         Вовчик.
-         Вовчик зміг вигнати лисичку.
-         Ні.
-         Щоб отримати потрібний матеріал від вовчика нам треба виконати завдання, воно у цьому конверті.
Дидактична гра «Рахуйте далі»
Дидактична гра «Порахуйте звуки»
-         Молодці, справилися із завданням вовчик нам дає матеріал. Скажіть на яку геометричну фігуру він схожий?
-         Прямокутник.
-         Для якої частини будинку ми її використаємо.
-         Для цоколя.
-         Покладемо цю частину у машину і поїдемо далі.
-         А ось тут під деревом сидить ведмедик. Він хоче побачити як ми будемо будувати хатинку, але не знає по якій стежині йому іти. Давайте побудуємо йому стежину із цифр (діти виложують цифровий ряд).
-         А ще пограємо гру.
-         Молодці, виконали і ведмедик дає на геометричну фігуру. Як вона називається?
-         Квадрат.
-         Для чого ми зможемо її використати?
-         Для стін будинку.
-         Молодці. А ось і собачка. Набрав матеріалу, але він не знає чи правильно вам потрібно йому допомогти.
Дидактична гра «Виправ помилку»
Дидактична гра «Який предмет зайвий»
-         Молодці, виконали завдання і собачка нам дає геометричні фігури. Скажіть які?
-         Прямокутники.
-         А для яких частин будинку ми їх використаємо?
-         Для дверей і комина.
Тепер настав час відпочинку. Ми проведемо фізкультхвилинку.
Забавлялися зайчата (встати й потягнутися)
Виглядали маму й тата
Ось так, так лапку до лапки (поплескати в долоні)
Ось так, так панамку до панамки (підняти руки до голови)
Ось так, так вусом поморгали (похитали головою)
Ось так, так гарно походили
-         А ось і зайчик. Він просить щоб ми йому допомогли приклади виконати.
Розв’язування прикладів. (З використанням роздаткового матеріалу грибочків та ялинок)
-         І зайчик нам дає геометричні фігури два кружечки.
-         Для яких частин будинку ми їх використаємо?
-         Для вікон.
-         А ось і півник сидить на паркані він теж хоче щоб ми йому допомогли розв’язати задачі.
-         Молодці гарно справились і півник нам дає ще одну геометричну фігуру, а яку ви скажіть?
-         Трикутник.
-         Для якої частини будинку ми її використаємо?
-         Для даху.
-         Ми з вами назбирали матеріалу і можемо будувати будинок.
(одна дитина викладає будинок на дошці, а інші будують на парті).
-         Великий будинок для лисички, а маленькі будиночки будуть для інших звірят, що живуть у лісі.
Підсумок заняття.
Діти, що ми робили сьогодні на занятті?

Чи сподобалося вам на занятті?

Немає коментарів:

Дописати коментар